یازده روش برای مقابله با COVID-19 انزوا

این خوب نیست که مرد باید به تنهایی.

— پیدایش 2:18

یا زن.

“ما همیشه می گویند که یکی از عوامل کلیدی در حفظ رفاه اجتماعی, اجتماعی, ارتباط حمایت اجتماعی گفت:” کارولین فلپس مجوز روانشناس که رفتار مشتریان در DreamLife خدمات روانشناختی. “و در حالت ایده آل این است که چهره به چهره است.”

اما اگر یک ویروس جدید است که فراگیر ملت ؟ اگر چه کارشناسان بهداشت و درمان و مقامات دولتی در حال گفتن ما را به ماندن در خانه و ما دور ؟

ما تبدیل به دو روانشناسان — فلپس و هدر رز-کارلسون از Northland خدمات روانشناختی برای برخی از اشاره گرها.

در اینجا چیزی است که ما یاد گرفته:

  • اجازه دهید فن آوری برای شما کار می کنند. “نسل جوان در حال حاضر که برخی از این راه های اتصال بدون اینکه با هم” گل رز-کارلسون گفت. “جایی که من هستم یک نسل Xer. بنابراین این به من یک فرصت برای کشف کردن که چگونه به برقراری ارتباط با خانواده و دوستان.” آن را به ویژه برای پدر و مادر با بچه ها در تمام طول روز برای ارتباط با دیگر پدر و مادر فلپس گفت.

  • اگر شما زندگی می کنند در یک خانواده واحد را می شکند و از هر یک از دیگر, فلپس گفت. اجازه دهید مادر باید اتاق نشیمن به خودش در حالی که برای. اما نه به حدی که هر یک از اعضای خانواده باقی می ماند و یا اتاق خود به مدت هشت ساعت. “ما نمی خواهیم مردم را به غلاف خود را دارند.”

  • ما موجودات روالرز-کارلسون گفت. بنابراین ساخت یک روال برای این طبیعی است. “برای حفظ کردن اضطراب معمول است که یکی از قطعات کلیدی.”

  • خانواده ها می توانید پیدا کردن همه چیز برای انجام با هم, فلپس گفت. “وجود دارد می تواند بازی شب و شب فیلم و ‘اجازه دهید کوکی ها پخت با هم” یا ” اجازه دهید این صنعت چیزی.'”

  • استفاده از زمان اضافی برای دست کشیدن برخی از موارد خود را به انجام لیستگل رز-کارلسون پیشنهاد شده است. “یکی از چیزهایی که من قصد دارم به انجام با دختر من — او را مشتاق به رفتن را از طریق جعبه و انجام برخی از پاکسازی.”

  • دریافت برخی از ورزش و ترجیحا خارج از منزل, فلپس گفت. “به طور منظم ورزش برای افسردگی خفيف و متوسط است به عنوان موثر به عنوان داروهای ضد افسردگی,” او گفت:. “این واقعیت که مورد علاقه خود را در ورزشگاه بسته است و شاید شما نمی توانید آن را در راه مورد علاقه خود را معنا نیست که شما نمی توانید پیاده روی در خارج از درب خود را.”

  • اگر شما زندگی می کنند به تنهایی آن را زمان مناسبی برای تفکر خلاق, فلپس گفت. “این زمان است که شما دریافت می کنید به خواندن آن کتاب است که نشسته است وجود دارد که شما شده است که مایل به رسیدن به? یا این است که زمانی که شما در نهایت شروع به انجام یوگا? یا در نهایت شروع به مراقبه؟”

  • تمرین قدرشناسی. تحقیقات نشان می دهد که انجام این کار ایجاد انعطاف پذیری در بار تلاش فلپس گفت. “در حالت ایده آل نوشتن آن را در خط خود را. نه تنها که شما مانند آفتاب, اما آنچه شما در مورد آن را دوست دارم.”

  • خنده. “در اینجا یک زمان که در آن ما بگو آره, تماشای کمدی; دیده بان, احساس خوب, فیلم,'” فلپس مرتبط است. “دیده بان گربه فیلم ها.” یا فیلم در Infinite با گربه خود را به او اضافه شده است. و یا نوجوان شما سند خود را در خانواده بازمانده از این بیماری همه گیر.

  • تمرین اعمال تصادفی از مهربانی. “این یک چیز سرگرم کننده … که خانواده ها می باشد در حال انجام است که در آن چالش از روز است و هر کسی یک عمل تصادفی از مهربانی” فلپس گفت. “و شما می دانید که قانون در مورد عمل تصادفی از مهربانی است که شما را فاش نمی کند به کسی که شما آن را انجام داد.”

  • حتما به دنبال اخبار در مورد COVID-19. اقامت تا تاریخ. اما لازم نیست به دنبال آن به نقطه ای که آن را تبدیل به یک اعتیاد, فلپس گفت.

برخی از ما ممکن است نیاز به کمک اضافی برای مقابله با این بیماری همه گیر. Northland سالم ذهن قرار داده است با هم یک صفحه منابع برای کمک به شما می دانید که در آن به نوبه خود. پیدا کردن آن به صورت آنلاین در northlandhealthyminds.org/covid-19-resources.

در اینجا یک لیست دیگر از منابع از اتحاد ملی در بیماری های روانی در ایالت مینه سوتا:

  • تماس با خط گرم در 651-288-0400 یا متن “حمایت” به 85511 یا تماس 844-739-6369.

  • تماس ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 800-273-TALK (8255).

  • استفاده از بحران نجات توسط پیام کوتاه منگنز به 741741.

  • تماس SAMHSA فاجعه پریشانی تلفنی در 800-985-5990.

  • پشتیبانی آنلاین گروه در namimn.org.

  • اطلاعات بیشتر در مورد ارائه دهندگان FastTrackerMN.org.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>