6 گام به شخصا موفق, برنامه رژیم غذایی

[ad_1]

افراد مختلف باید متفاوت روش برای, بهترین روش برای آنها شخصا نظر خود را در, رژیم غذایی و برنامه های ورزشی! آن نیاز به یک رویکرد دقیق و در نظر گرفتن و تحقق اگرچه طرفداران خاص, برنامه, اعلام, آنها, بهترین, هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان یک one – size – fits – all رویکرد. اگر شما می خواهید و یا نیاز به از دست دادن وزن و یا برای بهداشت و سلامت/ دلایل پزشکی و یا برای آنهایی که شخصی ممکن است عاقلانه به ادامه با استفاده از این 5 گام رویکرد به اقدام با در نظر گرفتن این مقاله تلاش خواهد کرد به طور خلاصه, در نظر, بررسی, بررسی و بحث در مورد آنچه در این مرحله هستند و امیدوارم شما بهره مند شوند.

1. اهداف کوتاه مدت: آیا می دانید بهترین راه برای خوردن یک فیل ؟ یک گاز در یک زمان! به درخواست این کار اگر چه ممکن است شما مایل به از دست دادن مقدار قابل توجهی بیش از دراز مدت آن را می سازد بسیاری از حس برای شکستن این به گام و کوتاه مدت اهداف از دست دادن وزن. این کمک می کند تا یکی نظر خود را در پیشرفت به سوی خود دراز مدت آرمان و آنچه آنها باور دارند که مورد نیاز است و لازم است.

2. متوسط مدت: ماه اول و یا دو نفر است که به طور کلی خوب و کوتاه مدت دوره و متوسط مدت ممکن است جایی در این سه به شش ماه دوره وابسته به خود را به طور کلی اهداف و اعتماد به نفس شخصی و نگرش ،

3. دراز مدت: هنگامی که شما تعیین مقدار کل وزن شما امید به از دست دادن آن هوشمند است را انتخاب کنید یک زمان – دوره برای رسیدن به این. شاید این مربوط به یک رویداد خاص و یا بر اساس چه مقدار از وزن شما می خواهید و یا نیاز به از دست دادن! آن را نیز ممکن است بستگی دارد در مورد اینکه آیا این کار در حال انجام است به دلیل پزشکی, توصیه, و غیره.

4. تعهد و نظم و انضباط: هر کدام تکنیک و یا طرح و یا ترکیبی از برنامه های شما تصمیم به استفاده از آن خواهد شد موفق و ارائه مطلوب ترین نتایج, اگر شما در حفظ قابل توجهی تعهد و حفظ نظم و انضباط به دنبال از طریق! که رژیم غذایی – برنامه شما انتخاب می کنید باید به عوامل متعددی بستگی دارد اما در ابتدا شما باید ارزیابی آنچه شما باید انجام دهید و تعیین کنید که یکی ممکن است بهترین خدمت به نیازهای شما و شخصیت و غیره!

5. سنج موفقیت: هنگامی که یکی با موفقیت دنبال شده های قبلی چهار گام مهم برای ارزیابی موفقیت خود و تحقق بخشیدن به آن را نیز لازم برای نگه داشتن وزن کردن. چگونه شما متعهد به اطمینان حاصل شود شما نمی شوند ، yo – yoو به طور مداوم از دست دادن و به دست آوردن وزن است که می شود نا امید کننده و مایوس کننده!

سلامت خود را, گزینه های, هستند, همیشه, تا به شما! آیا شما آماده برای گرفتن مسئولیت شخصی مورد نیاز و لازم است ؟

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>