شما ملزم به دریافت پیر – چرا سن با موفقیت ؟

اندی رونی یک بار گفت: “آن را متناقض است که این ایده از زندگی یک زندگی طولانی تجدید نظر برای همه, اما این ایده از پیر نیست درخواست تجدید نظر را به هر کسی.” او شاید یک حامی قوی از مفهوم “پیری موفق.” به شرح این مفهوم آن است که چیزی جز زندگی عاری از بیماری و زندگی مستقل است. البته اگر شما قادر به فرمان احترام در جامعه نیز آن است که همه با ارزش تر.

هر کس از ترس تاثیر منفی از تغییرات فیزیولوژیکی است که به علت پیری است. اما خبر خوب این است که شما می توانید این کاهش تاثیر منفی با انجام تمرینات منظم. جدا از نگه داشتن سن-بیماری های مربوط در خلیج شما می توانید حفظ نشاط و همچنین.

اگر شما مشاهده زندگی مردم ورزش و ورزشکاران, شما را پیدا خواهد کرد که آنها یک زندگی سالم حتی پس از حلق آویز چکمه های خود را. آنها همچنان به انجام تمرینات خود را به طور منظم و حتی پس از بازنشستگی و این کمک می کند تا آنها را مناسب نگه دارد و حتی زمانی که آنها رسیدن به 60 یا حتی 70. این چیزی است که شناخته شده است به عنوان موفق پیری است.

محققان ثابت کرده اند که ورزش منظم می تواند در حفظ توده عضلانی و قدرت حتی در سالمندان است. سیستم قلبی عروقی از این افراد نیز تابع در آن مطلوب بهره وری. این به معنی آن است که پیری نیست اما عدم فعالیت فیزیکی است که باعث تاثیر منفی فیزیولوژیکی کاهش سن افراد.

لازم نیست که شما باید ورزش مانند ورزشکاران حرفه ای و ورزش مردم است. حتی اگر شما کمتر تمرینات شدید بر یک پایه منسجم را از جهان خوب برای حفظ سلامت خوب است. اما پیدا کردن نوع مناسب و همچنین کوانتومی از تمرینات مهم است که برای موفق پیری و برای کاهش خطرات ناشی از بیماری است. باید آن را مانند “سقوط از تابه به آتش” به دلیل انجام اشتباه حرکات و بیش از محدودیت های خود را ممکن است باعث بیش از آسیب خوب.

نه تنها این افراد باید اتخاذ یک رویکرد یکپارچه در تلاش خود را برای سن با موفقیت. این بدان معنی است که آنها باید روشن شود در مورد چیزهایی مانند داشتن مقدار مناسب از خواب گرفتن دوز مورد نیاز از مواد مغذی و منجر به یک زندگی عاری از استرس به منظور موفقیت در تلاش های خود را.

به یاد داشته باشید که آن را هرگز اواخر برای قرار دادن در محل مناسب تمرین رژیم. کارشناسان می گویند که هدف اولیه باید به چوب حدود 3 ساعت فعالیت فیزیکی در هر هفته. شما می توانید به تدریج افزایش مدت اما شما باید محافظت در برابر سقوط طعمه به “فشار همسالان” و افزایش فعالیت های خود را به سطح شما نمی توانید مقاومت در برابر.

نه تنها که تمرینات خود را رژیم باید شامل تمرینات قلبی که ممکن است با افزایش ضربان قلب خود را به عنوان به خوبی به عنوان آن دسته از فعالیت هایی است که عضلات خود را به کار سخت تر است. به همین ترتیب فعالیت های است که انتقال انعطاف پذیری به مفاصل شما همچنین باید پیدا کردن یک محل در رژیم خود را. اگر شما به طور مداوم به دنبال چنین رژیم, شما قطعا می توانید حفظ سلامتی تا پایان. این چیزی است که موفق پیری همه چیز در مورد.

ایندکسر