از دست دادن وزن به سرعت و با موفقیت

این که آیا شما یک چند پوند اضافه وزن و یا می خواهم به رها کردن چند اندازه شما می خواهید نتایج سریع. پس از همه, شما در حال رفتن در یک رژیم غذایی است که به معنی است که شما مجبور به تغییر عادات غذا خوردن خود را شاید به شدت. و بدون نتیجه شما نمی خواهد که انگیزه ای برای رفتن بر روی.

چرا شما نیاز به از دست دادن وزن ؟

آن را ضروری است به از دست دادن وزن نه تنها به نگاه جذاب تر و خلاص شدن از شر ناخوشایند bulges اما مهمتر از همه برای سلامت. چرا که چاقی نقش عمده ای در

• کاهش تحرک

• اختلالات خواب

• دیابت

• بیماری های قلبی

• افسردگی

• فشار خون بالا

• اختلالات مفصل

• سرطان

• مشکلات تنفسی

همه یا هر یک از این بیشتر می سوخت افزایش وزن ساخت از دست دادن وزن حتی بیشتر کار دشوار است.

چگونه به از دست دادن وزن سریع ؟

هنگامی که شما در حال گام گذاشتن در یک رژیم غذایی کاهش وزن و یا برنامه ریزی شما نیاز به اهداف تعیین شده و این باید اهداف دست یافتنی. اگر شما تعجب می کنم که چگونه به از دست دادن 10 پوند و شما باید یک چارچوب زمانی برای آن و سپس آن را تبدیل به یک هدف است که شما برای خودتان تنظیم کنید و می توانید شادی از موفقیت هنگامی که شما به کشف.

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است برای ایجاد یک برنامه و یا به دنبال یک رژیم غذایی است. برنامه است که شما را دنبال کنید باید یکی که مناسب شما و طول می کشد را به حساب خود عادات غذا خوردن خود را در زندگی روزمره خود کار و متغیرهای دیگر که منحصر به فرد به شما.

هنگامی که شما یک برنامه یا رژیم غذایی مجموعه ای از, می شود آن را آسان تر به دنبال و برگ کمتر جایی برای خطا. محبوب ترین ها رژیم های غذایی عبارتند از:

سرخپوشان رژیم غذایی – هنگامی که شما به دنبال رژیم غذایی سرخپوشان شما بیشتر خوردن غلات سبوس دار و مواد غذایی فرآوری نشده بیشتر میوه ها و سبزیجات و گوشت بدون چربی. این رژیم غذایی به دنبال شکارچی در زمانی که مواد غذایی طبیعی بود. پس شما غذا خوردن سالم و طبیعی با غذاهای تصفیه شده و چربی های طبیعی شما خواهد شد از دست دادن وزن بدون شمارش کالری است.

رژیم غذایی مدیترانه ای – بر خلاف سرخپوشان رژیم غذایی این محدود نمی لبنیات یا حبوبات. شما می توانید غذا خوردن بیشتر میوه ها و سبزیجات و پروتئین بدون چربی مانند ماهی و روغن زیتون و آجیل و دانه های گیاهان و ادویه جات ترشی جات و دانه های خام همراه با شراب. این رژیم غذایی شامل طیف گسترده ای از مواد غذایی ممکن است آن را آسان تر به دنبال.

Whole30 – 30 روز طرح این هدف خود را برای تنظیم مجدد سیستم. رژیم غذایی بسیار محدود کننده به دلیل آن را کاهش و لبنیات و حبوبات و حبوبات و از جمله سویا و مشتقات آن قند و شکر است. وجود طیف گسترده ای از ممنوع اقلام مواد غذایی در این رژیم غذایی و بنابراین شما ملزم به از دست دادن وزن است.

رژیم غذایی خام – پس فقط شما خوردن غذاهای خام در این رژیم آن است که نسبتا ساده به دنبال به عنوان پخت و پز درگیر است. اما آن را شامل آبمیوه ترکیب و حتی جوانه به عنوان یک جایگزین برای پخت و پز.

آنچه در مورد ورزش برای از دست دادن وزن ؟

بسیاری از مردم فکر می کنم که ورزش موثر است برای از دست دادن وزن. شما می توانید از عرق کردن برای ساعت ها بدون هیچ گونه ملاحظه نتایج. چرا که بسیاری از فعالیت ها را انجام دهد در واقع سوزاندن مقدار زیادی کالری است. به عنوان مثال شما در حال اجرا و یا شنا کردن برای یک ساعت می سوزاند بین 300-400 کالری است.

این ورزش نقش مهمی را در بازی از دست دادن وزن. برای یک چیز, حتی کوچکتر تعداد کالری سوخته شده را اضافه کنید به طوری که فقط با شنا کردن در یک ساعت و یک روز شما می تواند از دست دادن یک پوند در 10 روز. ورزش همچنین کمک می کند تا در ساخت عضلات و حفظ تناسب اندام شما بنابراین شما سالم هستند.

بیشتر به طور قابل توجهی اعمال افزایش سوخت و ساز خود را. هنگامی که سوخت و ساز بدن خود دامن زده شما سوزاندن کالری سریع تر تا 24 ساعت پس از ورزش است. البته این به این معنی به طور منظم و مداوم ورزش برای نتایج را نشان می دهد.

زمانی که ورزش همراه با یک رژیم غذایی کاهش وزن, شما می توانید بهترین نتایج را به عنوان شما را به سوزاندن چربی و کاهش وزن است. با نوع درست از ورزش, آیا رقص سیاهان رقص و قدرتی بحران و یا هر آنچه که شما می توانید دستیابی به این نوع از شکل شما می خواهید. شما می توانید به بهبود عضلات خلاص شدن از شر غیرجذاب bulges دریافت تملق حلقه و یک باب روز بیشتر لب به لب.

چقدر مهم است که خواب برای از دست دادن وزن ؟

خواب کافی بسیار مهم در از دست دادن وزن. چه ارتباطی بین وزن و خواب ؟ واقعیت این است که اگر شما از خواب بیدار احساس تازه و خوب اگر شما در حال تلو تلو خورنده شما را پیدا خواهد کرد آن را دشوار است برای رفتن. شما ممکن است احساس بی حال و خسته و پس از آن ورزش است.

در همان زمان هنگامی که شما خسته هستند, شما بیشتر احتمال دارد برای رسیدن به بالا واقع زیاد قند و شکر و غذاهای کالری بالا به دلیل راحتی عامل. اگر شما نمی توانید خود را دنبال رژیم غذایی یا ورزش ساده متابولیسم شما را کند می کند و شما در واقع می تواند در نهایت قرار دادن بر روی وزن بیشتر.

آنچه شما باید انجام دهید به از دست دادن وزن ؟

شما ممکن است به دنبال یک رژیم غذایی سخت در تلاش برای کاهش وزن سریع, اما این مهم است که به نگه داشتن برخی از حقایق در ذهن است.

شما باید قطعا نمی تواند روزه به از دست دادن وزن است. در حالی که روزه می دهد سریع نتایج این اثر جهش. به عنوان بدن خود را نمی توانید مواد غذایی مورد نیاز برای حفظ خود آن را کند می کند کردن سوخت و ساز بدن برای حفظ سوزاندن کالری. این نتایج در واقع به دست آوردن وزن هنگامی که شما شروع به غذا خوردن حتی اگر شما عادت به خوردن مقدار کمتری از مواد غذایی است.

حتی زمانی که شما محدود کردن وعده های غذایی خود را مصرف در تلاش برای از دست دادن وزن مهم است که شما باید از خوردن بسیار کمی و یا بدون نمک و شکر. شما نیز باید خود را محدود مواد نشاسته ای مصرف این است که آیا در فرم دانه شروع و یا بالا و کربوهیدرات مواد غذایی. شما باید به خوردن انواع حق از مواد غذایی که ارزش تغذیه ای بیشتر اما کالری کمتری دارند.

پس چگونه شما در واقع موفقیت در از دست دادن وزن ؟

شما باید تعیین چوب به اهداف خود به دنبال نوع رژیم غذایی است که حق را برای شما در شیوه زندگی و عادات غذا خوردن در حالی که خوردن غذاهای سالم. شما همچنین باید در صحیح میزان فعالیت فیزیکی و خواب کمک خواهد کرد که شما از دست دادن وزن و حفظ تناسب اندام است. هنگامی که شما از دست داده اند مقدار مورد نظر از وزن بهتر است به چوب به رژیم غذایی خود را با برخی از تغییرات به طوری که شما در حفظ وزن خود را از دست دادن. هیچ میانبر برای از دست دادن وزن می آید قطعا و قطعا اگر شما به دنبال یک رژیم غذایی و تناسب اندام, رژیم است.

ایندکسر